هلدینگ رامین

تامین کننده نیاز های صنعت طلا و جواهر

قالبسازی – طراحی – آموزش – بازرگانی

قالبسازی

داشتن و مجهز شدن به قالب سیلیکونی با بالاترین کیفیت که توسط مهندسین مجرب ساخته شده، برای تولید کننده بسیار بسیار با اهمیت است.

قالب خوب و استاندارد، هزینه های ثانویه تولید را به شدت کاسته و همچنین سرعت و کیفیت تولید را افزایش می دهد.

تمام قالب های ساخته شده در قالبسازی رامین (یکی از زیر مجموعه های هلدینگ رامین) دارای شناسنامه بوده و  مالکیت آن برای مشتری به صورت رسمی و انحصاری محفوظ خواهد ماند.

تخصص ما ساخت

انواع قالب های پیچیده و

فوق حرفه ای است

آماده همکاری

آماده همکاری با همکاران طراح، ماشین کار، ریخته کار و قالبساز که بخشی از کار انجام داده و مایلند جهت بالا بردن کیفیت و استفاده از مزایای گارانتی، ادامه پروسه ساخت قالب را به مجموعه واگذار نمایند.

ارسال رایگان قالب ها به تمامی کشور ها همراه با بیمه حمل و نقل و گارانتی بی قید شرط قالب های تولید شده، به پاس از همراهی شما عزیزان خط مشی دائمی ما خواهد بود.

بازرگانی

طراحی

تامین تمام نیازهای این صنعت از طلا و نقره تا قالب و ابزار و حتی همکاری در فروش برای شما همکار گرامی از وظایف نیم مستقل بازرگانی در هلدینگ رامین است.
تهیه و یا گاها طراحی و تولید ابزار مناسب و مواد مصرفی با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت

تیم طراحی هلدینگ رامین متشکل از مهندسین طراحی طلا و جواهر و متخصصین حرفه ای و دوره دیده است که تمامی ایده ها و مدل های مد نظر شما به اجرا در آورده و تا پایان مسیر همراه شما خواهند بود. 

داشتن دانش تولید که شامل موم کاری، بسابکاری، و پرداخت کاری است همراه با دید فنی مهندسی برای اخذ خروجی بی عیب ونقص که به صورت تخصصی و مهندسی شده می باشد، از الزامات این تیم طراحی است.


ما هر آنچه شما در ذهن دارید را خواهیم ساخت کرد.

هر آنچه ناشدنی است اینجا شدنی است

ثبت سفارش انواع قالب طلا و جواهر

تاریخچه ی هلدینگ رامین

قالبسازی و جواهر سازی رامین فعالیت خود را از سال 1376 به صورت رسمی و حرفه ای آغاز نمود.

این مجموعه با تکیه بر چند دهه تجربه و ترکیب شیوه های سنتی و مدرن، متد جدیدی در عرصه صنعت قالبسازی طلا، نقره و جواهر به وجود آورده که همین ویژگی قالب های ما را منحصر به فرد و بدون رقیب کرده است.

تخصص ما ساخت انواع قالب های پیچیده  و فوق حرفه ای است.

هر آنچه ناشدنی است اینجا شدنی است

خدمات گروه قالبسازی و جواهرسازی رامین تنها مختص به داخل کشور نبوده و این گروه افتخار دارد خدمات خود را به صورت بین المللی ارائه دهد. افتخار ما بر آن است که تمامی قالب هایی که در این مجموعه ساخته میشوند با رعایت اصل فن و آداب زرگری است، بنابراین با بهره گیری از تجربه سه دهه موفق در این صنعت و استفاده از کادر فنی متخصص و مجرب و نیرو های خلاق و پرشور در محیطی سرشار از توانایی و نوآوری توانسته ایم خدمات خود را به مرحله ی اجرا در آوریم.

#هلدینگ_رامین

طراحی 3 بعدی
اسکچ (طرح) دستی

آموزش

برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری برای همکاران طلا، جواهر و نقره ساز در جهت ارتقاء سطح کیفی، سرعت و کاهش کسری و هزینه تولید با جدیدترین و حرفه ای ترین متد های روز دنیا.


در دهه گذشته با توجه به تنوع بالای مصنوعات طلا و جواهر، افزایش قیمت طلا و در نتیجه اهمیت تولید با کسری کمتر در زمان کوتاه تر، بعضا در کارگاه های طلاسازی و جواهر سازی شاهد استفاده از ابزار ها و روش های سنتی هستیم.


از این رو برای همکاران با فراست که در صدد افزایش بازده کار خود هستند، کلاس های آموزش حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد.

آموزش تخصصی طراحی طلا و جواهر با نرم افزار ماتریکس

ماتریکس چیست ؟ 

نوعی نرم افزار طراحی است که از آن برای ساخت مدل‌هایی واقع‌گرایانه از طلا و جواهرات به طور خاص و مخصوصی استفاده می شود و امروزه به یکی از نرم افزارهای مورد علاقه طراحان تبدیل شده است.

5/5
مهلا اسدی
مهلا اسدی@username
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهلا اسدی
مهلا اسدی@username
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهلا اسدی
مهلا اسدی@username
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
قبل
بعدی