مشاوره

حضورهلدینگ رامین درشانزدهمین نمایشگاه

حضورهلدینگ رامین درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین  اصفهان برگزار شد.

به نوبه خود یکی از بزرگترین ایونت های صنعتی کشور محسوب میشود و این اهمیت از جنبه های مختلف نیاز به بررسی درحضور فروشندگان، تولید کنندگان، تامین کنندگان انبار و تجهیزات این صنعت بزرگ که بخش عمده ای از سرمایه کشور را در دست دارد از اقصی نقاط ایران و جهان فرصت مناسبی برای معرفی نو آوری ها و قدرت نمایی شرکت های بزرگ تولید کننده و وارد کننده ایجاد کرده بود. هلدینگ رامین شرکت های تابع در راستای رفع نیاز های طلاسازان، جواهرسازان ونقره سازان فعالیت دارد. با حضور در قالب، شرکت آموزش دهنده به تولید کنندگان این صنف

Ramin Traning

تامین و تولید کننده انبار و مایحتاج کارگاه های طلاسازی از تامین نقره و طلا تا ابزار های کاربردی و حتی همکاری در فروش

Ramin Trading

طراحی وارائه کننده طراح های زیور آلات با تیم تخصصی مسلط به نرم افزار های طراحی طلا و جواهر مانند matrix- Zbrash-Rhino

Ramin Designing

و تولید کننده قالب های تخصصی، ریخته گری، با بالاترین کیفیت ممکن

Ramin Molding

در سالن C  این نمایشگاه حاضر شد .

هر کدام از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ رامین در راستای هدفی واحد، که ارائه بهترین خدمات اعم از تامین تجهیزات است و ابزار آلات و ارائه قالب ها با کیفیت و به روز و به روزرسانی کارگاه و کارخانه های تولید طلا جواهر می باشد.

 

ارائه مشاوره، در زمینه معرفی کسری خدماتی که شرکت های زیر مجموعه ی هلدینگ رامین ارائه می دهد برای بهبود فرایند تولیدات همکارانمان در صنف طلا و جواهر یکی دیگر از خدماتی بود که نمایشگاه بین المللی اصفهان ارائه شد.

شرکت رامین هلدینگ یکی از مهمترین و قدیمی ترین شرکت های زیر مجموعه هلدینگ رامین می باشد.

روزانه بخشی را برای علاقمندان به آموزش برش لاستیک در نظر گرفته و عموم بازدید کنندگان می توانند برش حرفه ای لاستیک را از نظر مشاهده و تصویر برداری می کنند که ارائه بهترین خدمات اعم از تامین تجهیزات و ابزار آلات و ارائه ی قالب های با کیفیت و بروز رسانی کارگاه ها و کارخانه ها تولید طلا و جواهر می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها